måndag 7 november 2011

Ny vecka!

Hej alla underbara! :)
Nu är det en ny vecka och jag har en ny headerr, igen! (Jag vet) snart får ni börja rösta mellan vilka ni gillar bäst!
Det jag har hunnit med idag är skolan, teater och ett litet ledarmöte uppe vid Hisingstorpsskolan.
Dagen har varit bra och mysig och nu är det dags för en trött tjej att gå och lägga sig med So-boken och Science-boken, skönt att proven är flyttade! :) Nu kan man andas ut....
I helgen blir det en mysigt "spakväll" sponsrad av JGF på Rosenlundsbadet med relax och allting tillsammans med mamma, annars är inte så mycket ann planerat. Vad har ni för planer?

Nu ska jag som sagt plugga och titta på Sandor /slash/ Ida till ett skolarbete för att få lite bättre samband.

Slänger upp en bild på Ellen och hennes nya header gjord av mig.


 Ha det så bra! :)
Puss!

1 kommentar: