tisdag 1 november 2011

@ Uppsala!

Hej alla söwta nu under höstlovet har det blivit lite dåligt med nya inlägg, men det beror på att jag har haft så kul och fullt upp i Uppsala, jag skulle faktiskt vilja flytta till Uppsala...men då skulle jag ju sakna mina älsklingar i Jkpg... :)

Det jag faktiskt skulle vilja göra är att flytta till Uppsala för att läsa på Universitet eller Gymnasium.
Vi får väl se hur det blir med det ;)
Jag har i alla fall haft det underbart här i Uppsala och det är sjukt bra shopping, själv har jag inte handlat sådär supermycket. I söndags var jag en duktigt tjej och gick på guds-tjänst för att fylla på några underskrifter på mitt kyrkogångskort.

Idag var jag lite på stan och så käkade jag Ben&Jerrys såååå gott! Vilken Ben&Jerrys är eran favorit?

Puss!

2 kommentarer:

  1. Du får inte flytta Midde !! va säger helen om det ?

    SvaraRadera
  2. Haha, det är bara jag som filosoferar lite, jag ska inte flytta! :) <3

    SvaraRadera