tisdag 25 september 2012

Födelsedag

Alla ni underbara människor som har grattat mig hela dagen med bilder och inlägg och gudvetallt ;) Tack så mycket för att ni är så underbara! Ni gjorde min dag med, STORT G.

Jag stack ut för att ta lite bilder på mina kläder idag och batteriet i min lilla dosa jag använder var slut och inga bilder blev såå ni får nöja er med att det kommer bilder imorgon, ett byxköp planeras också hihi så får se om jag hittar de vinröda / oxblodsröda byxorna jag vill ha, har letat runt lite på nätet utan resultat men förhoppningsvis så hittar jag dem. Jag sätter hoppet till stan imorgon.

Jag är superglad över mina presenter och på söndag ska jag på en fotokurs ute i bankeryd och bli en bättre fotograf, tack mamma! Sedan blir det att någon månader senare gå på nästa så hoppas att det blir riktigt kul.

Här kommer lite bilder på supersöta syster som fyller år om knappt en vecka den 1 oktober :)









1 kommentar: