söndag 23 september 2012

Från mig själv till mig själv

Har beställt en hel del saker på internet nu som två mobilskal och typ fyra ringar, det fick bli tidiga födelsedagspresenter från mig själv till mig själv hihi ;)

Eftersom att filippa var så himla gullig och länkade till min blogg så ska jag länka till hennes nu. Filippa har jättefina bilder och är en grymt söt fin underbar tjej jag träffar väldigt sällan :( <3
Filippas Blogg klicka er in! Titta så söt hon är!

 

När jag ändå håller på att länka kan jag likväl länka till Julias sjukt fina blogg
Julias blogg! klicka er in till denna snyggingen <3






Jag är inte klar än hihi, länkar även till sockersöta fotbollsfilles blogg med :)
 Felicias blogg klicka er in! <3
Denna vackra bilden är tagen av Julia, superduperduktig fotograf!


1 kommentar:

  1. Svar: Men åh vilka värmande och fina ord! Allt det där stämmer in på dig snygging! Och träffar dig mer än gärna igen, och vi får inte glömma att vi nästan är grannar;)<33

    Tack för länkningen! Puss<3

    SvaraRadera