måndag 10 september 2012

Halsband

Hej på er! Idag blir inlägget kort och jag bjuder tyvärr inte på några egna bilder utan imorgon kommer det troligtvis en bild på hur ett av mina nya halsband sitter på. Det är alltid lika roligt att få saker man beställt på posten. Imorgon ska jag och några andra tjejer i klassen bära svart för att hedra människorna som dog 11/9 och då passar halsbandet nedanför ( det med hjärtat ) perfekt. Kan också passa på att säga att jag vann budgivningen på tradera. Sååå glad! Kollade mobilen i skåpet så ofta som möjligt under dagen. Radion slutade till ett pris på sammanlagt 150 kr Ett jättebra pris tycker jag :) Fashion Elegant Vintage Girls Long Heart Ribbon Pe​arl Peach Necklace
Gorgeous Fashion Girls Vintage Style Milk Yellow Rose Flower Pendant Necklace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar