torsdag 6 september 2012

I Love You Like A Love Song Baby

Retroradio AM/FM
Jag håller just nu på att buda på en radio på tradera som ser ut såhär, rosa och blommig, jag älskar den. Jag hittade den i Claes Ohlsons butik och blev kär direkt men en radio för 400 kr känns onödigt just nu med tanke på att min plånbok just gick sönder och jag behöver en ny.

Då gick jag in på tradera för att kolla in om det hade några Roberts Radio som ser ut såhär och egentligen är finare men de kostar ca 2000 kr i nypris. Inga sådanna fanns MEN jag hittade den rosa radio från Claes Ohlson jag ville ha och den var helt ny! Crazy! Hoppas att jag vinner budgivningen.


Senare kommer bild på plånboken jag funderar på att köpa.....

Kram :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack, det är du med!<3
    Du har så fina kläder du med Mildred, och söt är hela du! :)<3

    Puss!<3

    SvaraRadera