söndag 28 oktober 2012

Bowknot

Jag idag.






Dagens detalj

Hej på er! Idag har jag och mamma varit en tur till Intersport och i slutet av veckan ska ni få se lite av godsakerna jag fick med mig hem :)

Igår blev mitt senapsgula pannband i lovikagarn klart och jaa, ni ser ju hur det ser ut.
Det blir supergosigt nu när det har blivit så kallt. Flera minusgrader!? Ohhh, ska gömma mig i mitt pannband/mössa kalla mörka dagar jag helst skulle stannat i sängen.

Ha nu ett riktigt mysigt lov det ska jag och jag börjar redan imorgon med Paranormal Activity 4 på bio med tjejerna, sååå kul :D

Kram!



1 kommentar:

  1. Sv: Gör det, det skulle dupassa så bra i!<3
    Tack vackra tjej!
    Och Mildred, BAAAAM! Vad du är snygg och duktig! Skulle självvilja ha ett sådant pannband, supersött! :-D<3

    SvaraRadera