tisdag 9 oktober 2012

New In


För en hel del av mina födelsedagspengar blev det en klassisk cambridge satchel inhandlad - Väska. Just nu känns den lite dyr men, en väska i läder håller länge ich jag känner att detta blir en investering för de närmsta 5-10 åren. Jag valde en mörkröd då jag tycker att det är en härlig färg man alltid kan ha användning för och eftersom att en svart känns tråkigt.... Nu när jag har beställt den får jag vänta fyra veckor på att den skall komma eftersom att de tillverkar varje väska för sig. Känns som en hel evighet :( Kommer jag klara det?? Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge eller?

Min väska kommer inte ha piece-märket ingraverat eftersom att jag inte kände för någon gravyr och min väska kommer att vara två snäpp större alltså size 15, lite större så att skolsaker får plats. Hennes väska är size 13 och lite mindre men ack så fin! Här kommer ni till hennes blogg Anna Wii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar