söndag 30 september 2012

f / 3.5

Hej på er! Idag är det en riktigt härlig höstdag och jag har spenderat den flrsta halvan med att mysa i sängen under ett skönt duntäcke, jag har vart på Maxi för att köpa mig lite mat och jag har fotat. Snart ska jag på assistensträff på konfirmationen, tydligen började det tidigare men det visste jag inget om, så jag kommer då jag sagt istället. Får se vilka jag träffar där.

Lärde mig en hel del på fotokursen igår och här kommer lite nya bilder jhag tog vid vackar munksjön.

Dagens Outfit

Top - Gina Tricot

Byxor - BikBok

Skärp - second hand

Skor - Vagabond


Skinnjacka - H&M




Nagellack - Mavala

Ring - Ebay

Armband - Gjort själv





Mina coola 3D-glasögon från igår. Jag älskar dem, är nog för att de ger mig en känsla av lycka när jag tänker på gårdagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar